torsdag 17 februari 2011

Hej bloggen!

Jag har inte haft så mycket att skriva om dom senaste dagarna.
Så nu kom jag på att jag ville skriva av mig lite.
Jag tänkte att jag sak göra i åning i mina mappar med musik och bilder i kväll.
I helgen så ska en kompis komma till mig om han kommer som han har lovat.
Han lovade mig det förra veckan men jag vet inte om han gör det.
Som sakt jag är singel nu då! Mikael han utnyttiade mig.
Jag hatar när folk håller på och säger att dom älskar mig fast atr dom inte änns gördet.
Och i morron Fredag då ska jag på FUB fest i borås med boendet.
Jag hoppas att jag får flytta snart jag längtar så mycket här i från.
I dag har jag varit och handlat nya diet pulver det blev päron smak.

Jag fattar inte varför folk snackar skit om mig
Jag har inte gjort dom ett skit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar